loading...
یادته میگفتی ....
تنهایی شب بازدید : 2 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (3)

 


 

خُــــدایـــآ! 


بیـــا قَـــدَمـــ بِـــزَنیمــ


... سیـــگآر از مَــن! بـــــآران از تــــو!


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فریبا در تاریخ 1392/09/19 و 17:34 دقیقه ارسال شده است

گهگاهی که دلم میگیرد......

باخودم میگویم...

به کجا باید رفت..؟؟؟

به که باید پیوست..؟؟؟؟؟؟

به که باید دلبست..؟؟؟؟

به دیاری که پراز دیوار است؟؟؟؟؟به امینی که امانت خوار است؟؟؟؟؟؟؟

به رفیقی که خیانت کار است؟؟؟؟؟یا به افسانه ی عشق؟؟؟؟


گریه ام میگیرد......شکلک

این نظر توسط ♥ღ♥ღ پروانه سرگردان ♥ღ♥ღ در تاریخ 1392/09/19 و 12:58 دقیقه ارسال شده است

شبی غمگین شبی بارانی سرد مرا درحسرت فردا رها کرد

دلم در حسرت دیدار اوماند مرا چشم انتظار کوچه ها کرد

به من می گفت که تنهایی غریب است

ببین باغربتش بامن چه هاکرد

اوهرگز شکستم رانفهمید اگرچه تا ته دنیا صدا کرد........

این نظر توسط ♥ღ♥ღ پروانه سرگردان ♥ღ♥ღ در تاریخ 1392/09/19 و 12:55 دقیقه ارسال شده است

با اجازه این آدرس وبتو هم لینک کردم شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
────(♥)(♥)(♥)────(♥)(♥)(♥) _ ──(♥)██████(♥)(♥)██████(♥) ─(♥)████████(♥)████████(♥) ─(♥)██████████████████(♥) ──(♥)████████████████(♥) ────(♥)████████████(♥) __ ──────(♥)████████(♥) ────────(♥)████(♥) __ ─────────(♥)██(♥) ───────────(♥) روزی چند بار دوستت دارم یکبار وقتی که هوا بَرَم می دارد ، قدم می زنیم وقتی که خوابم می آید ، تو می آیی یکبار وقتی که باران ناز می کند ، دلِ ناودان می شکند و می بارد وقتی که شب شروع می شود ، تمام می شود یک بار دیگر هم دوستت دارم ! باقیِ روز را هنوز را!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 92